Wildtimer - Display reguliere punten dwarrelt

Technische vragen over fysieke elektrische gokkasten

Wildtimer - Display reguliere punten dwarrelt

Berichtdoor Snowwie » 17 okt 2017, 23:26

Hallo allemaal,

Ik heb hier een Barcrest Wildtimer staan waarvan de display met de reguliere punten letterlijk 'wild' doet. Het is net alsof er een virus in zit of het lijkt wel een beetje op dat the matrix gebeuren.

Nu heb ik uit wat bronnen vernomen dat de oorzaak van dit probleem gezocht moet worden in een batterij op het moederbord, de MPU4 moederbord. Ik heb het moederbord nog niet geinspecteerd
simpelweg omdat ik niet weet welke batterij (of condensator) het probleem moet veroorzaken. Vandaar eerst de vraag hier, is het uberhaupt het gevolg van een lekkende batterij? Zo ja, is het nog te
verhelpen de batterij te vervangen en het moederbord rondom de batterij schoon te maken met wat azijn (is mij ook verteld), of is het al zodanig dat de corrosie van de batterij het moederbord heeft
aangetast dat het display nu dit doet zoals het doet? Het is nog maar sinds kort. Ik heb de kast 2 maanden geleden gekocht, toen niets aan de hand. Wel een hoop lampjes vervangen, maar voor de rest
zag de kast goed uit. Tot op een paar weken geleden begon hij dus ineens deze kuren te vertonen. Hieronder een plaatje met wat ik zie en dan dwarrelt het alle kanten op.

wildtimer1.jpg
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Snowwie

Keer terug naar Elektrische gokkasten